Dotazy, poptávky: +420 315 810 820 (pevná linka ČR)
Výběrové řízení Czech Airlines Training Centre, s.r.o. - Reklamní předměty - výroba, distribuce, potisk - Praha, Brno, OstravReklamní předměty – výroba, distribuce, potisk – Praha, Brno, Ostrav Výběrové řízení Czech Airlines Training Centre, s.r.o. - Reklamní předměty - výroba, distribuce, potisk - Praha, Brno, Ostrav

Výběrové řízení Czech Airlines Training Centre, s.r.o.

Ještě než jsme se pustili do samotných úkolů výběrového řízení, museli jsme prokázat, že s podobnými kampaněmi máme již své zkušenosti a to nejenom v ČR, ale také v zahraničí. Na základě referenčních projektů se tak naše společnost stala jednou z mála zúčastněných firem ve výběrovém řízení pro poskytovatele komplexních služeb v oblasti obecného a internetového marketingu, reklamní činnosti, tvorby reklamních a propagačních materiálů pro společnost Czech Airlines Training Centre, s.r.o. (dále již jen CATC).

Úkolem bylo vytvořit:

  • Koncept nové komunikační identity CATC.
    Což spočívalo především ve vypracování prezentace nových ideových návrhů zejména v grafické oblasti.
  • Potenciál nové identity CATC

Na začátku stála otázka změny grafického systému, který zajistí korporátní identitu v čele s logem a jeho zapojení do běžného grafického prostředí letového provozu. Z historie vyplývá vazba na ČSA, kterou bylo potřeba zachovat a CATC profilovat jako společnost dodávající výcvik všem, kteří se chtějí stát dopravními piloty, profesionálními mechaniky nebo palubními průvodčími.

Správnou volbou bylo vytvoření nového názvu a grafické značky společnosti na CZECH AVIATION TRAINING ACADEMY (CATA). Všechna námi vybraná slova je možné již nyní jednoznačně spojit se zadavatelem a nedocházelo by tak k narušení vytvořených vazeb s odbornou veřejností a klienty. Nová vizuální podoba se také opírá o historickou spojitost s logem ČSA a zajišťuje originální značku.

logo_CSA    logo CATA

Poté, co byla již konkrétní podoba nového loga jasná, bylo posledním úkolem připravit marketingovou strategii.

  • Příprava projektového schématu
  • Branding a vizualizace propagačních předmětů

Vytvoření nové obchodní značky zajišťovalo nejlepší výsledek a splnění cílů, které zahrnovaly stanovená kritéria. A také slova “AVIATION ACADEMY” podporují název námi vytvořené webové domény – aviationacademy.cz

Kompletní zajištění konference CATC v Moskvě

V rámci tohoto úkolu bylo vypracování návrhu na kompletní zajištění konference pořádanou CATC pro významné představitele ruských leteckých společností, výcvikových organizací a ministerstev pro 50 – 100 osob.

Vytvořili jsme tři možnosti realizace, avšak prioritní pro nás bylo místo, které důstojně reprezentuje Českou republiku v zahraničí. Chtěli jsme symbolicky přivítat zástupce ostatních zemí na naší půdě a přesto v Moskvě a otevřít tak dveře novým, nejenom obchodním možnostem. Tímto místem byla Česká ambasáda v Moskvě, která byla ochotna navázat spolupráci.

Kompletní návrh spočíval v zajištění dopravy z letiště, ubytování, cateringu, hostesek, dárků pro hosty s logem společnosti, samotného průběhu konference a komunikační platformy až po večerní program.

sdílej


Web Analytics