Dotazy, poptávky: +420 315 810 820 (pevná linka ČR)
Billboardová kampaň na bazény Albixon v Chorvatsku - Reklamní předměty - výroba, distribuce, potisk - Praha, Brno, OstravReklamní předměty – výroba, distribuce, potisk – Praha, Brno, Ostrav Billboardová kampaň na bazény Albixon v Chorvatsku - Reklamní předměty - výroba, distribuce, potisk - Praha, Brno, Ostrav

Billboardová kampaň na bazény Albixon v Chorvatsku

Tato kampaň spočívala v instalaci šesti velkých reklamních ploch na hlavním tahu na chorvatském pobřeží. Inzerce byla primárně určena pro české turisty, pro které je Chorvatsko oblíbenou destinací pro trávení dovolené, především pro navrátivší domů. Posláním kampaně bylo především ukázat možnost, jak mít kus moře i u sebe doma, aby se z dovolenkového zážitku mohli těšit po celý rok.

Podstata a cíle
Billboardy měly za účel poukazovat na možnost pořízení si slané vody do domácího bazénu za použití bazénového doplňku zvaného „solnička“. Jednoduchý slogan „Kousek moře u Vás doma“ s výstižným doprovodným vizuálem měl za účel rychlé pochopení, o co se jedná. Jelikož zvolené lokace byly vybrány u dálnice, má projíždějící cca 2-3 vteřiny na vstřebání předávané informace. Z tohoto důvodu jsme avizovaný billboard maximálně zjednodušili a přizpůsobili potřebám klienta. Doplňkovou informací byl „roh“ poukazující na akci SOBOTA 8. 9., kdy si zákazníci mohou přijít koupit bazén s 50% slevou. Cílem bylo také maximalizovat nákladovou účinnost prostřednictvím zaměření na cílovou skupinu (řidiče automobilů) a přivedení její pozornosti k předmětu této svěží a přátelsky pojaté kampaně. Efekt byl úmyslně podpořen umístěním do zahraničí, kde český billboard zaujme mnohem více a českým návštěvníkům ukáže, že na ně klient myslí i mimo domov.

Realizace
Podmínkou bylo posouzení provedené odborníkem na marketing. Poté byl sestaven plán akce, který sloužil jako silniční mapa – jakmile se všichni zainteresovaní na tomto dokumentu shodli, byla reklamní kampaň zahájena. Kampaň sestávala z instalace šesti billboardových poutačů na hlavním tahu podél chorvatského pobřeží, kudy projíždí drtivá většina českých návštěvníků této země.

Silic Média s.r.o. - Billbordová kampaň v Chorvatsku

Důležitým faktorem byla také vhodně zvolená doba umístění.
Na základě analýzy byla jako nejpříhodnější
období pro umístění vybrána hlavní sezóna, kdy je v Chorvatsku avizován největší příliv českých rekreantů, tzn. od 1. července do 8. září, kdy proběhne akce SOBOTA.
Byly ukázány přínosy většinového využívání automobilové dopravy při cestě do této lokality
i obecné informace o udržitelné mobilitě,
např. o carpoolingu (spolujízdě autem).

Závěry
Kampaň byla realizována na základě bleskového nápadu naší agentury. V souvislosti s tím byla poměrně krátká doba na domluvu s chorvatskými majiteli ploch a dotažení BB kampaně. Nedá se říci, že by to bylo překážkou, nicméně při provádění budoucích akcí bude případná časová rezerva brána v úvahu.

Diskuse mezi agenturou a klientem však posílila spolupráci a postavila základy spolupráce, která se bude velmi často využívat při propagaci veřejné dopravy v budoucnu. Tyto zkušenosti sloužily rovněž jako příklad dobrého postupu propagace k úžeji zaměřeným akcím v zahraničních oblastech, kde je velká fluktuace českých návštěvníků. Většina projíždějících uživatelů aut o reklamní kampani vědělo.

Také by jste rádi měli billboardovou kampaň v zahraničí?

 

4,755 total views, 3 views today

sdílej

Web Analytics